Miki Čambal dosiahol na svoj životný úspech

Zdá sa, že zmena techniky sa v prípade Mikiho Čambala vyplatila. Na pretekoch MMSR PAV v Ústí nad Orlicí bral dvakrát druhé miesto absolútneho poradia a medzi plechovými autami bol najrýchlejší.


Miki sa so svojim Hyundai i30 N TCR predstavil prvýkrát v rámci úvodného kola seriálov Dynamax medzinárodné a národné Majstrovstvá Slovenska pretekov automobilov do vrchu 2023. Následne z dôvodu pracovných povinností vynechal dvojicu pretekov v rakúskom Rechbergu a poľskej Korczyne. Teraz to však naplno rozbalil v rámci podujatia Ústecká21, kde pokračovali slovenské kopcové šampionáty.

„Trať v Ústí som poznal z minulosti, keď som tu štartoval so Saxom. Netušil som však ako to bude s Hyundaiom. Na úzkych lesných cestách kde sa konajú preteky automobilov do vrchu som s ním ešte nejazdil a na okruhu je to predsa len niečo iné. Bol som však sám naozaj veľmi prekvapený ako to auto funguje na takejto trati,“ zhodnotil v úvode Mojmír Čambal.


Pri pohľade na výsledky treba povedať, že Miki prekvapil asi nielen seba, ale aj množstvo jazdeckých kolegov a samozrejme množstvo fanúšikov. V sobotu dojazdil v rámci medzinárodného slovenského šampionátu na piatom mieste absolútneho poradia, pričom svoju skupinu 3 vyhral. V rámci slovenských národných majstrovstiev mu patrilo druhé miesto absolútne a v triede 3a bral víťazstvo. V nedeľu svoj výborný výkon potvrdil a výsledky do detailov potvrdil rovnaké ako v sobotu.

„Je to moje najlepšie umiestnenie v histórii môjho jazdenia. Som naozaj šťastný a neľutujem, že som volil kúpu Hyundai i30 N TCR. Zdá sa, že to bol dobrý krok smerom hore. Samozrejme poďakovať musím všetkým partnerom, mechanikom a rodine. Bez nich by sa mi takýto úspech dosiahnuť nepodarilo,“ uzavrel debatu Miki Čambal.


Ihneď po Ústí nad Orlicí nasleduje ďalšie kolo seriálu Dynamax medzinárodné Majstrovstvá Slovenska pretekov automobilov do vrchu 2023 a to v moravskom Šternberku. Tu si okrem svojich slovenských, či českých kolegov bude môcť Miki porovnať svoje dosahované časy aj s kompletnou európskou kopcovou špičkou.


Miro Majláth

Spolupracujeme